Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Zobacz politykę prywatności
Tutaj znajdziesz korzyści i ułatwienia
PLUSY PO SZEŚĆDZIESIĄTCE
AAA

Reklama / Ogłoszenie
Osoby 60plus zmieniają telefony stacjonarne na komórkowe
AP, KIGS, 2018-07-24
Ponad 7 mln osób w wieku 60plus korzysta z telefonów komórkowych, podaje Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej. Seniorzy podążają za trendami rynku i zamiast telefonów stacjonarnych wybierają mobilne.
W ciągu ostatnich siedmiu lat znacząco, bo aż o 36,8% spadła liczba Seniorów posiadających telefony stacjonarne. To ponad 2,8 mln osób. W tym samym okresie o 23,4% wzrosła liczba Seniorów posiadających telefony komórkowe, teraz jest to już 82% Seniorów. Kontakt ze światem zewnętrznym jest jedną z podstawowych potrzeb większości ludzi, bez względu na wiek. Taki obraz rynku telekomunikacyjnego Seniorów wyłania się z analizy badań prowadzonych przez Kantar Millward Brown*.

Osób 60plus w Polsce przybywa i obecnie jest to grupa ponad 9 mln osób. Seniorzy potrzebują, aby usługi i produkty, z którymi mają do czynienia były dla nich przygotowane w sposób łatwy i czytelny. Szczególnie dotyczy to spraw telekomunikacyjnych, gdzie zazwyczaj pojawia się konieczność wizyty w stacjonarnym punkcie obsługi klienta. Wymaga to wyjścia z domu, a przecież podstawowe kwestie można załatwić telefonicznie przez infolinię. Wyzwaniem dla operatora jest znalezienie sposobu, aby Klient-Senior 60plus był dobrze zaopiekowany przez konsultanta infolinii  i skutecznie wyjaśnił wszystkie sprawy.

Pionierem w dostosowaniu komunikacji telefonicznej do potrzeb klienta 60plus jest firma Orange. Infolinia czołowego operatora telekomunikacyjnego w Polsce przeszła z wyróżnieniem audyt sprawdzający jakość obsługi oraz procedury dedykowane Seniorom. Szczegółowy audyt pokazał, że usługa ta spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, jest prosta w obsłudze, łatwo dostępna, a komunikacja jest prowadzona w sposób zrozumiały. Orange przez kolejne dwa lata może używać Znaku Jakości OK SENIOR dla tej usługi.
Procesem certyfikacji oraz nadaniem Znaku Jakości OK SENIOR może pochwalić się podmiot, który oferuje wysokiej jakości usługi oraz produkty dedykowane osobom 60plus. Seniorzy i ich rodziny mogą mieć pewność, że oferta, którą dostają jest dokładnie zbadana i podlega nadzorowi oraz widnieje w ogólnopolskim wykazie certyfikowanych dóbr i usług.

*Badanie TGI (Target Group Index), Kantar Millward Brown, 2010-2018
Informacja za Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej (KIGS)

Komentarz redakcyjny:
Okazuje się, że osoby 60plus w Polsce są coraz bardziej nowoczesne i idą z duchem czasu. Dynamika tych zmian jest wręcz zaskakująca. Coraz więcej operatorów będzie więc mocniej musiało zabiegać o nasze względy nie tylko Orange ale i T-mobile, Play i wielu innych. Osoby dojrzalsze wiekowo potrafią też liczyć - liczyć na siebie (bo dzięki telefonom komórkowym możemy łatwiej załatwić wiele spraw), ale i liczyć pieniądze (po co utrzymywać telefon stacjonarny i za niego płacić). Coraz więcej osób 60plus korzysta także z internetu w smarfonach. A jeśli tak, to już krok do używania go do przeglądania naszego portalu www.60plus.pl także w swoich komórkach typu smartfon. Powodzenia!


Z TECHNIKĄ ZA PAN BRAT
O nas
Kontakt
Zgłoś ofertę
Regulamin portalu
Regulamin ofert i informacji
Regulamin reklam
Pytania i odpowiedzi
Komunikaty
60plus - demografia i rynek
© Copyright 60plus.pl