Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Zobacz politykę prywatności
Ciekawe oferty i ułatwienia
PLUSY PO SZEŚĆDZIESIĄTCE
AAA

Reklama / Ogłoszenie
Akcja Wielkiego Badania Wzroku po okresie izolacji. W znanej sieci salonów optycznych
AP, VE, 2021-06-22
Czynniki związane z pandemią wprowadziły do rynkowej rzeczywistości dużą zmienność. W takiej sytuacji ważniejsza niż kiedykolwiek okazuje się elastyczność ze strony firm, czujna obserwacja aktualnych potrzeb konsumenckich i sprawne ich adresowanie. Właśnie dlatego firma Vision Express od 4 do 30 czerwca 2021 uruchomiła specjalną edycję kampanii Wielkie Badanie Wzroku – by każdy, kto w czasie lockdownu obawiał się wizyty u okulisty bądź optometrysty, mógł teraz skorzystać z profilaktycznych badań i zadbać o swój wzrok po długim okresie izolacji.   


Otwarcie na potrzeby

Wielkie Badanie Wzroku to coroczna akcja promująca właściwą profilaktykę wad wzroku i chorób oczu, w szczególności regularne badania wzroku u specjalisty. W tym roku główna edycja odbyła się w lutym i marcu, czyli w czasie, kiedy w życiu społecznym i gospodarczym obowiązywały istotne ograniczenia. Choć jak co roku w czasie akcji wielu Polaków odwiedziło salony Vision Express, to jednocześnie wyniki badania ankietowego towarzyszącego kampanii pokazały, że blisko co trzeci pytany z powodu pandemii zrezygnował z badań specjalistycznych.

 – W czasie lockdownu wielu z nas wolało zachować ostrożność i rezygnowało z zaplanowanych wizyt lekarskich i badań specjalistycznych. Rozumiemy te obawy, dlatego tym bardziej teraz, w czasie stopniowego powrotu do normalności i rosnącego poczucia bezpieczeństwa, chcemy zachęcić Polaków do nadrobienia tych zaległości. Bacznie monitorując sytuację, zdecydowaliśmy się na realizację w czerwcu specjalnej, ale pełnoskalowej edycji Wielkiego Badania Wzroku, tak by każdy mógł zadbać o jakość swojego widzenia i w pełni cieszyć się upragnionym urlopem czy wakacjami – wyjaśnia Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.

Powrót Klientów do normalnego funkcjonowania, także jeśli chodzi o wizyty w galeriach handlowych, sprzyja realizacji tego celu. Dlatego od 4 do 30 czerwca we wszystkich salonach Vision Express po raz drugi w tym roku dostępne będą badania wzroku pod kątem doboru korekcji, w specjalnej cenie i z atrakcyjnymi rabatami na wybrany asortyment. Dzięki rozwiniętej sieci salonów oferta będzie dostępna dla milionów Polaków, którzy mogą szybko i w dogodnym dla siebie terminie skorzystać z profesjonalnej porady specjalisty.

 
Profilaktyka niezmiennie najważniejsza

Wyniki tegorocznej, ogólnopolskiej ankiety towarzyszącej Wielkiemu Badaniu Wzroku nie pozostawiają wątpliwości: konsekwencje społecznej izolacji były dotkliwe także dla naszych oczu. Większa ilość czasu spędzanego w zamkniętych pomieszczeniach i przed ekranami dodatkowo obciążyła wzrok. W takich okolicznościach odwlekanie wizyt u specjalisty – na które już przed pandemią Polacy udawali się zbyt rzadko – jest szczególnie ryzykowne.

– Powrót do normalnego funkcjonowania może odciągać naszą uwagę od kwestii zdrowotnych. Spragnieni spotkań towarzyskich, wizyt w kinie czy restauracji, możemy łatwo zapomnieć o właściwej profilaktyce i o tym, że w pierwszej kolejności powinniśmy nadrobić ewentualne zaległości w zakresie troski o zdrowie. Czerwcową edycją Wielkiego Badania Wzroku chcemy przypomnieć, że aby w pełni cieszyć się normalnością, warto najpierw zatroszczyć się o oczy. W tym zakresie nic się bowiem nie zmienia: wizyta u specjalisty przynajmniej raz w roku pozostaje fundamentem profilaktyki – przypomina dr n. biol. Robert Grabowski, Dyrektor Medyczny Vision Express.

Specjalna czerwcowa edycja Wielkiego Badania Wzroku, uruchomiona w odpowiedzi na aktualne realia i potrzeby Klientów, stanowi przykład sprawnego reagowania na dynamicznie zachodzące zmiany.

– Jesteśmy przekonani, że o ochronie wzroku należy przypominać właśnie teraz, dlatego jako lider branży optycznej w Polsce postanowiliśmy, by z Wielkim Badaniem Wzroku – naszą sztandarową kampanią promującą profilaktykę – nie czekać do przyszłego roku, lecz uruchomić ją ponownie już w czerwcu. Zachęcamy wszystkich, którzy jeszcze tego nie zrobili, by przebadali swój wzrok i sprawdzili jakość widzenia po tych  kilkunastu intensywnych miesiącach spędzonych w izolacji, głównie w świecie online – podsumowuje Andrzej Dalkowski.

Termin badania w ramach specjalnej edycji Wielkiego Badania Wzroku można wygodnie zarezerwować online na stronie www.wielkiebadaniewzroku.pl, telefonicznie bądź osobiście w wybranym salonie.





Wielkie Badanie Wzroku – to ogólnopolska kampania organizowana przez markę Vision Express od 2017 roku. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków dotyczącej konieczności regularnego badania wzroku, szczególnie w tak trudnym i obciążającym dla oczu czasie pandemii. W ramach kampanii prowadzone są akcje badania wzroku w ponad 230 salonach optycznych w całej Polsce. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.wielkiebadaniewzroku.pl.

SZLACHETNE ZDROWIE
O nas
Kontakt
Zgłoś ofertę
Regulamin portalu
Regulamin ofert i informacji
Regulamin reklam
Pytania i odpowiedzi
Cennik
60plus - demografia i rynek
© Copyright 60plus.pl