Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Zobacz politykę prywatności
Tutaj znajdziesz korzyści i ułatwienia
PLUSY PO SZEŚĆDZIESIĄTCE
AAA

Reklama / Ogłoszenie
Biznes nas zauważył! Na ciekawej konferencji zastanawiał się jak do nas dotrzeć
AP, Red, 2018-08-06
Zwiększa się świadomość tego, że generacja osób 60plus to coraz bardziej cenny klient i konsument.
W czerwcu 2018 roku w Warszawie odbyła się Konferencja II Forum Marketing to Silver Generation, którego organizatorem jest firma Blue Business Media. Nasz portal 60plus.pl był jednym z patronów medialnych tego wydarzenia.


To było ciekawe spotkanie dyrektorów i managerów marketingu wielu firm kierujących swoje produkty lub usługi m.in. do konsumentów z pokolenia 60plus. Uczestnicy dzielili się doświadczeniami oraz przykładami kampanii i rozwiązań, które działają w „srebrnym marketingu”.


Podczas Forum pokazane zostały m.in. charakterystyki, raporty i dane dotyczące pokolenia seniorów. Liczne inspiracje poparte zostały analizą konkretnych przypadków i rozwiązań.

A oto przykładowa tematyka wykładów lub dyskusji panelowych:
  • Senior to Klient 2018 - portret srebrnego pokolenia
  • Starzenie się społeczeństw -problem, wyzwanie a może szansa dla biznesu ...?
  • Konfrontacja młodszy senior vs starszy senior
  • Srebrne pokolenie w sieci. Influencerzy 55+. Zasady współpracy z dojrzałymi twórcami
  • Rola opiekuna osoby starszej w komunikacji marki
  • Od znajomości marki do podpisania umowy z seniorem
  • Otwarcie na klienta seniora, czyli wdrożenie nowej usługi dla osób 60plus
  • Emocja a marka
  • Seniorzy online
  • Wpływ wieku konsumentów na ich konsumpcję i styl życia
  • Potrzeby i pragnienia seniorów
  • Młodzi inaczej, silverzy i królewny jesieni
  • Kreowanie wizerunku marki premium
  • Jak seniorzy szukają informacji i jak wchodzą z nimi w interakcje
  • Etyka w reklamie.
Uczestnicy dyskusji jednoznacznie podkreślali, że czas najwyższy by biznes zaczął aktywniej odkrywać zróżnicowane potrzeby klientów i konsumentów w wieku dojrzałym.
Ze szczególną atencją spotkały się wystąpienia przedstawicieli seniorów, skupionych wokół inicjatywy Dancing Międzypokoleniowy. Można życzyć każdemu takiej energii, kreatywności i radości.

W razie potrzeby, można się kontaktować z organizatorem konferencji, poprzez stronę internetową pod adresem: http://seniors-marketing.pl/.


Komentarz redakcyjny:

Objęliśmy patronat medialny nad tą konferencją, wierząc że każde takie wydarzenie ma głęboki sens.
Konferencja była kierowana do firm i organizacji, które mają lepiej docierać do osób 60plus jako klientów i konsumentów. Aby lepiej docierać, muszą najpierw zrozumieć, wczuć się.

Misją Redakcji naszego portalu 60plus.pl jest tworzenie takich warunków, aby firmy coraz lepiej działały na rzecz tworzenia jak najlepszych warunków dla coraz liczniejszych klientów i konsumentów 60plus. A zatem jeśli coraz więcej firm to poczuje, przyjdzie wkrótce czas, że firmy będą konkurowały ze sobą by pozyskać klienta 60plus, oferując mu określone korzyści.

A na tym zyskają osoby 60plus! Jesteśmy o tym przekonani.

Redakcja

WARTO NAŚLADOWAĆ
O nas
Kontakt
Zgłoś ofertę
Regulamin portalu
Regulamin ofert i informacji
Regulamin reklam
Pytania i odpowiedzi
Komunikaty
60plus - demografia i rynek
© Copyright 60plus.pl