Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Zobacz politykę prywatności
Tutaj znajdziesz korzyści i ułatwienia
PLUSY PO SZEŚĆDZIESIĄTCE
AAA

Reklama / Ogłoszenie
Kampania "W trosce o seniorów" trwa!
Red, AP, 2018-10-20
Wystartowała 6 edycja kampanii Warsaw Press „W trosce o seniorów”. Tym razem pod patronatem Polskiego Towarzystwa Urologicznego oraz Instytutu Żywności i Żywienia.
Swoją obecnością zaszczycił: prof. dr hab. n. med. Artur Mamcarz z III Kliniki Chorób Wewnętrznych i Kardiologii II WL WUM, który porusza problematykę diagnostyki i leczenia nadciśnienia tętniczego. Natomiast prof. dr hab. med. Piotr L. Chłosta Kierownik Katedry i Kliniki Urologii UJ CM oraz Prezes Polskiego Towarzystwa Urologicznego przekonuje, że żaden senior nie musi wstydzić się wstydliwej dolegliwości, jaką jest nietrzymanie moczu. Mgr inż. Aleksandra Cichocka, Dietetyk w Zakładzie Profilaktyki Chorób Żywieniowozależnych z Poradnią Chorób Metabolicznych w Instytucie Żywności i Żywienia wraz z Dyrektorem Instytutu Żywności i Żywienia prof. dr hab. n. med. Mirosławem Jaroszem, Głównym Ekspertem ds. diety seniorów i Twórcą Piramidy Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej przedstawiają szczegóły i zalety wprowadzenia do swojego stylu życia diety DASH.

Na portalu poświęconym kampanii http://seniorzy.warsawpress.com poruszone zostały dodatkowo inne ciekawe kwestie: Zuzanna Opolska z http://www.medonet.pl/  prezentuje kontekst nieskoordynowanego kupowania i przyjmowania leków przez seniorów, założycielka bloga Agata Blachowska z https://pobijalzheimera.pl/ porusza problematykę tej choroby.

Swoim optymizmem na łamach kampanii zaraża nas ikona polskiej sceny muzycznej – inspirująca artystka Halina Frąckowiak, która dzieli się z nami swoją receptą na czerpanie radości ze zwykłej codzienności.

Misją kampanii społecznej jest dostarczenie Naszym Seniorom kompetentnej wiedzy na najwyższym poziomie merytorycznym. Chcemy wesprzeć ich w codziennych zmaganiach, przedstawiając gotowe rozwiązania nękających problemów i dolegliwości zdrowotnych.
Pragniemy również zachęcić każdego Seniora do świadomego i aktywnego trybu życia. Inspirujemy i motywujemy do czerpania radości z każdego nadchodzącego dnia. Pokazujemy im jak produktywnie wykorzystywać swój czas, przedstawiając wachlarz możliwości jakie oferuje dzisiejszy świat.


Wszystkie artykuły można przeczytać na http://seniorzy.warsawpress.com/ Zapraszamy!
Więcej również na https://www.facebook.com/warsawpress/


Od Redakcji:
Nasz portal www.60plus.pl jest jednym z patronów medialnych kampanii "W trosce o seniorów". Będziemy korzystać z materiałów edukacyjnych przygotowywanych przez organizatorów i te najciekawsze publikować je na naszych łamach.

WARTO NAŚLADOWAĆ
O nas
Kontakt
Zgłoś ofertę
Regulamin portalu
Regulamin ofert i informacji
Regulamin reklam
Pytania i odpowiedzi
Komunikaty
60plus - demografia i rynek
© Copyright 60plus.pl