Nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Zobacz politykę prywatności
Ciekawe oferty i ułatwienia
PLUSY PO SZEŚĆDZIESIĄTCE
AAA

Reklama / Ogłoszenie
Zostań w domu! Twój lekarz wypisze Ci zlecenie NFZ w formie teleporady
AP, 2020-05-24
Koronawirus sparaliżował życie w Polsce. Boimy się wyjść na ulice i rozmawiać z sąsiadami. Większość z nas zaopatrzyła się w niezbędne artykuły spożywcze i higieniczne odpowiednio wcześniej, dzięki czemu czujemy się bezpieczniej. Ale co z artykułami sanitarnymi dla nas lub naszych podopiecznych?


Media apelują: ”Zostań w domu”

Ale zaraz, co jeżeli nie mogę dostać się do lekarza a potrzebuje cewników, pieluchomajtek czy worków stomijnych? Narodowy Fundusz Zdrowia znalazł rozwiązanie. Od teraz możesz zadzwonić do swojego lekarza i poprosić o wystawienie zlecenia w formie teleporady.

Jak zdobyć zlecenie NFZ?

Pacjent używający środków przysługujących comiesięcznie, takich jak: pieluchomajtki, cewniki, worki na mocz, czy sprzęt stomijny, może skontaktować się z lekarzem przez telefon i otrzymać od wystawiającego zlecenie informację o wygenerowanym przez system e-ZWM numerze zlecenia (telefonicznie, email, SMS).

Ograniczenie infekcji COViD-19 wiąże się z ograniczeniem kontaktów z pacjentami, nie tylko lekarzy ale i pracowników Oddziałów NFZ potwierdzających zlecenia.
Jeżeli posiadamy wniosek w formie papierowej, można go przekazać drogą elektroniczną (np. skan/email/fax) w celu potwierdzenia do wybranego Oddziału Wojewódzkiego NFZ. Pacjent, osoba uprawniona (lekarz/felczer/pielęgniarka/położna/fizjoterapeuta), przychodnia lub realizator zaopatrzenia (sklep medyczny, apteka) otrzyma informację z e-ZWM o wygenerowanym numerze zlecenia (telefonicznie lub e-mail).

Jak zrealizować zlecenie?

Po uzyskaniu nr-u zlecenia możemy je zrealizować w sklepie medycznym lub aptece przez telefon lub mail. Pacjent musi podać nr PESEL (jeżeli go ma, jeżeli nie, podaje datę urodzenia) i otrzymany nr zlecenia – bez wydruku papierowego. Możemy ale nie musimy podpisywać.

Bardzo ważna uwaga:
Jeżeli sprzęt został doręczony przez kuriera, Pacjent nie ma obowiązku podpisywania żadnych dokumentów potwierdzających odbiór. Wszelkie kontakty stanowią zagrożenie zarażeniem się COVID-19.

Zadzwoń pod nr: 735-537-252 lub 17-250-96-39
i zrealizuj zlecenie bez wychodzenia z domu.
Kadra sklepu udzieli Ci wszelkich potrzebnych informacji.

Lub napisz E-mail: poczta@helpik24.pl


Kurier dostarczy przesyłkę pod Twój adres a Ty ją odbierzesz bez podpisywania dokumentów.
Możesz też skorzystać z Formularza realizacji wniosków NFZ pod tym linkiem:
https://bit.ly/Formularz_realizacji_zleceń_NFZ

Formularz to pomysł niepełnosprawnych pracowników firmy Helpik24.pl  

ŁATWIEJ I SPRAWNIEJ
O nas
Kontakt
Zgłoś ofertę
Regulamin portalu
Regulamin ofert i informacji
Regulamin reklam
Pytania i odpowiedzi
Komunikaty
60plus - demografia i rynek
© Copyright 60plus.pl